czwartek, 18 kwietnia 2013

I'm a Barbie Girl, czyli różowe ombre!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z różowym manicure ;-) Kolajrzy mi się zdecydowanie z Barbie ;-) Cóż, jako mała dziewczynka uwielbiałam te lalki :P

Nie będę ukrywała, lubię kolor różowy na paznokciach ;-) A teraz gdy zawitała do nas wiosna, nic tylko malować je na intensywne kolory ;-) Ponownie, sięgnęłam po metodę gąbeczkową ;-) Przepadłam! Niedługo nie będzie czym naczyń myć ha ha ;-) Ale do rzeczy. Do dzisiejszego Mani wykorzystałam 2 odcienie różu i brokatowy lakier na wierzch (Barry M, W7 i Revlon).







Jeśli bywacie na moim blogu, to wiecie że uwielbiam lakiery Barry M :) Obecnie mam ich 8 w swojej kolekcji. Strawberry Ice Cream z dziś, to piękny kremowy lakier, ma fajny wygodny pędzelek. Sam potrzebuje 2 warstw do pełnego krycia, do ombre wykorzystałam tylko jedną. Kosztuje ok 3f.

W7 to mój wielki ulubieniec, idealny neonowy róż. Pięknie wygląda na paznokciach stóp latem :) Ma dość gęstą konsystencję, ale szybko wysycha, nie smuży się. Bardzo, bardzo go lubię! Kupiłam go na rynku za 1.50f.

O Revlonie chyba nie muszę opowiadać zbyt wiele, uwielbiam. Jest to przepiękny różowy brokat, dobrze się go nakłada, na paznokciach wygląda tak jak w opakowaniu. Nie ma potrzeby dokładania warstw. Kosztuje ok 6f.  Pokazywałam go w połączeniu z brzoskwiniowym lakierem Barry M tu klik.

Do wykonania mani użyłam:

  • odżywka Eveline 8w 1 jako baza
  • Barry M 309 Strawberry Ice Cream
  • W7 (niestety ale nie ma numerku :/)
  • Revlon 261 Sparkling
  • Rimmer Pro Super Wear Top Coat
  • Marion Eliksir do skórek i paznokci

Ta wersja jest bardziej krzykliwa niż fiolet, który pokazałam ostatnio klik ale wykonanie go było łatwiejsze i dużo czystsze ;-) Jednak praktyka czyni mistrza ;-) Następnym razem planuję użyć 3-4 kolory, zobaczymy jak będzie!

A tu efekt końcowy:






W rzeczywistości kolory są troszkę bardziej intensywne.

I jak się Wam podoba? Ja przepadłam! Już planuję kolejną wersję ;-)

A tu ku przypomnieniu, stary dobry hit ;-) Pamiętam jak dziś, jak w czasach podstawówki tańczyłyśmy przy tym na urodzinach koleżanki ;-) Wiecie, szampan Piccolo i te sprawy :D


(źródło YouTube)

Ściskam i czekam na Wasze komentarze!!!
Fumiko

34 komentarze:

  1. Mi ombre raz nie wyszło i z miejsca się zniechęciłam... aczkolwiek Ty wykonałaś to pięknie i nie zniechęca mnie nawet róż, bo jest delikatny oraz kobiecy. Jeśli pozwolisz, zapraszam na rozdanie na blogu mojej siostry :) www.lifewithtwofaces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się obawiałam klęski paznokciowej, ale wyszło odwrotnie i zakochałam się w efekcie Ombre! ;)

      Usuń
  2. piękne to różowe ombre ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuję pięknie :) Sama się gapię na moje pazurki co jakiś czas i się zachwycam:)

      Usuń
  4. świetny manicure :) podobają mi się właśnie takie. Ja kiedyś sama chciałam zrobić taki metodą ombre z gąbka, ale kiedy skończyłam i zobaczyłam ile mam zmywania skórek, a to nie chciało zejść to się zdenerowałam i zmyłam wszystko, a szkoda, bo wyszedł ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coonfiesame, miałam takie odczucia przy fioletowym ombre, ale dało mi to do myślenia, więc wycięłam sobie gąbkę na wielkość paznokcia, takie cieniutkie paseczki. Wykorzystałam ich 4 do tego mani ale dzięki temu nie miałam bardzo upapranych skórek ;-) Spróbuj, może to pomoże. Szkoda marnować ombre które ma potencjał ;-)

      Usuń
  5. Ślicznie. Chyba w końcu muszę zrobić ombre u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zrób koniecznie! Chętnie zobaczę efekty! ;)

      Usuń
  6. matko, a ja sądząc po tytule byłam przekonana, że chodzi o ombre na głowie. niedobrze z moją wyobraźnią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Może kiedyś będzie i włosowe ombre! Pozdrawiam!

      Usuń
  7. <3 o matko! ten BarryM sam w sobie jest cudowny, a w gradiencie po prostu czaruje. Uwielbiam takie baby-pinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest, polecam ten kolor serdecznie :) w ogóle polecam Barry M!Najchętniej wszystkie ich kolory bym kupiła :P A zwłaszcza te pastelowe!

      Usuń
  8. po tytule posta myślałam, że zobaczę różowe włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po porzednim komentarzu wnioskuję że nie ty jedna! ;) różowe włosy? może kiedyś.. ;)

      Usuń
  9. zakochałam się w tych pazurkach <3 cudne !

    OdpowiedzUsuń
  10. piękności! ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. napewno musze kupic ten brokatowy lakier
    biore sie za odpowiedz na Twoje zatagowanie ;)
    milego weekendu
    buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie kupuj Aniu! Daje mnóstwo możliwości! Buziaki! :) x

      Usuń
  12. Przepiękny mani :) Jestem pod wrażeniem :)) Masz prawdziwy talent ;) Miłego weekendu :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;-) Dziękuję!:)

      Talentem bym tego nie nazwała, ale cieszę się że moje pazurki komuś przypadły do gustu ;-)

      Usuń
  13. świetne! wszystkie trzy lakiery chętnie zobaczyłabym u siebie na paznokciach :) ja robiłam ombre tylko raz, bo jak dla mnie to trochę zbyt dużo zabawy przy tym jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmo, mnie takie różowości bardzo się podobają ;-) A jak ma być efekt, to i taka zabawa mi nie przeszkadza ;-)

      Usuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszego działania, zatem dziękuję!