piątek, 3 lipca 2015

Blog bez sensu? Nowy start i trochę inna ja.

Wow, aż trudno jest mi uwierzyć, że od ostatniego posta mineło już prawie 6 miesięcy...
Nie będę się tu jednak jakoś tłumaczyć, ściemniać i udawać że wiecie pochłonęło mnie coś tak wielce, że niestety nie dałam rady tu wpadać. Co się wydarzyło? Szczerze mówiąc, zniechęciłam się-te wszystkie skopiowane blogi, i co miesięczny system: denko, ulubieńcy, buble, denko, ulubieńcy, buble... I tak wkoło Macieju. Te same produkty na blogach, zachwyty nad komercją i sprzedawanie swojego czasu. Nie chciałam władować się na taką minę. Trudno było mi się dostosować do tego systemu wcześniej, i chyba nie chcę być taka teraz. Mnie to już tak nie kręci, podchodzę do tematu na luzie, nie chcę nikogo tu oszukiwać czy, namawiać do zakupów tego czy tamtego.
Te kilka ostatnich miesięcy naprawdę zmieniły moje nastawienie do zakupów kosmetycznych-wszystko planuję, nie rzucam się w wir promocji ;) Owszem, nadal testuję to i owo, ale większość nowości to produkty przemyślane, po które sięgnęłam tylko po przeczytaniu recenzji, przetestowaniu próbek. Pozbyłam się wielu kosmetyków, wiele oddałam znajomym,

Oczywiście, nie zrozumcie mnie źle-totalnie podziwiam blogi kosmetyczne na których wszystko jest poukładane, a posty pojawiają się regularnie. Ja niestety taka nie jestem i nigdy nie będę, a mój blog raczej nie będzie popularny czy też bardzo często odwiedzany. Nie o to jednak mi tu chodzi. Chcę robić to co lubię, głównie dla mnie, a jeśli uda mi się przy tym poznać fajne blogerki i blogerów to czemu nie ;-) Chcę pisać, chciałabym skupić się raczej na tym co w życiu dla mnie jest ważniejsze od kosmetyków, Oczywiście, będzie tu czasem nadal kosmetycznie i kolorowo, ale chciałabym rozwinąć bloga w trochę innym kierunku.

No to tyle z biadolenia i tłumaczenia się ha ha. Mam nadzieję, że macie się dobrze i żyjecie tak jak chcecie i robicie to co sprawia Wam ochotę :) Mam też wiele do nadrobienia w kwestii odwiedzania obserwowanych przeze mnie blogów, więc mam nadzieję - do zobaczenia! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszego działania, zatem dziękuję!